غزلغزل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
گیسوی منگیسوی من، تا این لحظه: 7 سال و 7 روز سن داره

غزل زندگی

جشن پیش دبستانی

1394/7/6 16:43
نویسنده : عاشق غزل
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم غزلم قند عسلم

مامان فدات بشه روز شنبه چهارم مهر جشن ورود به پیش دبستانی بود که به علت کشته شدن صدها زائر خونه ی خدا کنسل شد و به روز ششم مهر موکول شد.

عزیزم دیروز عصر من و بابا تموم خیابونارو واسه اینکه جوراب شلواری رنگ فرم مدرست پیدا کنیم زیرو رو کردیم و بالاخره ی مدل پیدا کردیم و چندتا گل سر همرنگ لباست واست خریدیم. به سفارش شما ی دفتر جلد سفت (استخونی) واست خریدیم و اومدیم .

امروز صبح با فرم مدرسه و گل سرای خیلی قشنگ و خوشحال و خندون راهی مدرسه (مهد و پیش دبستانی دانشمندان کوچک) شدیم.

قربون شکل ماهت برم از زیر قرآن رد شدی و با شادی تموم رفتی تو

قربونت برم الان پیشم نشستی ِِ ولی وقتی تعریف میکنم دلم واست تنگ میشه

فدات بشم رفتی تو و ازم خداحافظی کردی و ی بوس خوشگل واسم پرت کردی و منم اونو بوسیدم و گذاشتم تو جیبم. و برعکس تو هم همینکارو میکتی و اینکارو خیلی دوس داری.

بابا شیفت بود و کلی غصه خورد که نتونست بیاد راهیت کنه

فدات شم ان شاءالله جشن دانشگات نفسم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هدی
13 مهر 94 16:16
قربونت برم خوشگل خانم عزیز دلم. خدا نگهدارت باشه ان شالله. خدا بابا مامانتو برات حفظ کنه غزل ناز و خانم. خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم. ناز دار، خوشگل، خانوم طلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل زندگی می باشد