غزلغزل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
گیسوی منگیسوی من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

غزل زندگی

tedy ( همستر کوچولو)

1400/10/19 8:21
نویسنده : عاشق غزل
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام همه ی زندگیم

غزلم!

دیروز ی اتفاق خیلی بد واست افتاد و خییییییلی غصه خوردی

قربون خانومیت بشم حتی غصتو از مامانت قایم میکردی و تنها تو اتاقت گریه می کردی، من از این بابت خیییییلی ناراحتم

فدات بشم الان قلبم هزار پاره است؛ چون می دونم فقط من مقصرم

فدای تو بشم روز 15 آبان داشتی یک انیمیشن می دیدی که بچه ی توش ی همستر داشت، توام منو راضی کردی که بری همستر بخری منم که  جو گیر شدم موافت کردم و فوری با بابات رفتین و با دو تا همستر برگشتین. ناز بودن یکیشون به قول گیسو براون (قهوه ای به انگلیسی) یکیشونم بلک، یکیشون نر و یکیشون ماده

بعد از چند روز من گفتم غزل بذار یکیشونو ببریم بدیم به صاحبش اینا چند وقت دیگه بچه دار بشن ما بچه هاشون چیکار کنیم؟ ما هم از اونا نیستیم که دلمون بیاد بچه هاشونو ازشون جدا کنیم.

الهی قربونت برم با اینکه اصصصصصصلا دلت نبود با بی میلی تمام گفتی باشه؛ البته من شروع کردم به قانع کردنت که اله و بله و گناه داره و...

خلاصه براون رفت و گفتی از چشماشم که قرمز بود خوشم نمیومد  (الهی بمیرم با اینکه گیسو عاشق اون بود، بهش گفتم تنش کک داره و باید بره پیش مامانش خوب بشه)

خلاصه قربونت برم بلک اسمش شد tedy و خوب و خوش زندگی میکرد و ی روز چهار تایی رفتیم و واسش ی قفس خییلی خوشگل با آسانسور و چرخ و فلک و ... خریدیم

فدای تو بشم دو روز پیش صدام کردی گفتی مامان: ببین تدی دیگه اسمشو یاد گرفته و به منم عادت کرده

رفتی کنار قفسو صدا کردی: تدی! فوری از خونش اومد بیرونو تو واسش غذا ریختی و گفتی دیدی مامان

فدای تو بشم دیروز رفتی بهش غذا بدی که یهو منو صدا زدی گفتی: مامان فکر کنم تدی مرده😪😔

الهی دورت بگردم دوییدم نگا کردم دیدم ای وای کف قفس افتاده انگار که مدت هاست مرده

فدات بشم

قررربون دل مهربونت بشم

قررربون خانومیت بششم

انقد گریه کردی که خدا می دونه (بدون صدا)

چند بار بغلت کردم باهت همدردی کردم هق هق میکردی

به باب گفت سریع برن و یکی عین تدی بخرن ولی تا آخر شبم همه جارو گشتن شبیه تدی پیدا نکرده بودن

آخر شب که اومدم اتاقت دیدم داری فیلمهای تدی رو نگا می کنی

خانومم

عزیزم

خیییییییییلی دوستت دارم

تو عزیزترین کس من هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Raha:)Raha:)
19 دی 00 8:46
خاله من هم یدونه خوکچه هندی داشتم مرد خیلی ناراحت شدم😢 ایشالله غرل جون با غمش کنار میاد
عاشق غزل
پاسخ
عزززززیز دلم با تمام وجودم درکت می کنم، چون غزل هنوزم ناراحته😪 عشقم ایشالا همیشه شادی برات پیش بیاد❤️ممنون بابت پیام قشنگت👌
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل زندگی می باشد