غزلغزل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
گیسوی منگیسوی من، تا این لحظه: 7 سال و 7 روز سن داره

غزل زندگی

اولین هدیه روز معلم

1394/2/10 9:01
نویسنده : عاشق غزل
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

سلام غزلم

عزیز مامان دیروز ظهر به محضی که من از اداره رسیدم خونه مامان جون پریدی جلو درو گفتی: مامان دوستام واسه شیرین جون کریستال خریده بودن گفتم مامان جون امروز که روز معلم نیست گفت چرا دوستام هدیه خریده بودن ( من خودم ساعت دوازده با همکارم رضوان پاس گرفتیم و رفتیم بازار و چند تا چیز زیر سر گذاشتیم تا عصری با مامان جون بریم بخریم)

عصر با مامان جون رفتیم واسه شرین جون ی شکلات خوری واسه زری جون و مرضی جون ی شکل قندون واسه مریم جون و بهجت جونم ی شکل دیگه قندون خریدیم و شب اومدیم خونه قربونت برم  یهویی شب گفتم بیا روشونو واست بنویس؟ قربون عقلت برم گفتی مامان ی روبانی چیزی یا ی کارتی؟

فدات بشم دیدیم راس میگی ساعت ده شب پاشدم ماشینو برداشتم و با هم رفتیم تموم مغازهایی که باز بودن و پرسیدیم ولی نداشتن بابا نبودن وگرنه هرجوری بود واست پیدا میکردن

خلاصه برگشتیم خونه و من دونه دونه روشونو نوشتم  تو یهویی گفتی اٍ پس الهه جون؟!!!!

قربونت برم کلی غصم دادی یادم افتاد که ظهر گفته بودی واسه الهه جونم بخر(الهه دانشجوه و ساعات آزادش رو کمک مربیه)

فدات شم الهی الکی گفتم اون فردا کلاس داره ی شال خوشرنگ واسش میخرم  مامان فدات شه قبول کردی

الهی بمیرم آخه ترسیدم آخر شب غصه بخوری

فدات شم به مامان جون سفارش کردم که اونجا بفهمونه که هدیه الهه جون رو شنبه واسش می آریم

قربونت برم این اولین هدیه خریدن شما بابت روز معلم بود

انشاءالله سالها سلامت تحصیل کنی و هدیه بخری

بوس بوس از ته دل

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان هدی
10 اردیبهشت 94 13:48
وای وای وای. چه خبره اینجاااااااااااااااااا. دست دست به افتخار مامان لیلای عزیز که داره خاطرات شیرین دخترش رو براش ثبت می کنه دختر به این ماهی و باهوشی هزار ماشالله داره به خدا، حیف نیست اینا رو براش ثبت نکنی؟! مبارکت باشه مدرسه رفتنت عزیزدلم.
مامان هدی
10 اردیبهشت 94 13:50
اینقدر اینجا رو آپ نکرده بودید که من دیگه اصلا سر نمی زدم. از این به بعد میام و می خونم خاطرات این ماه بانو رو فدات شم تو چقد ماهی دل من چقد به تو نزدیکه بعد از چند ماه تا مطلب گذاشتم اومدی تو همیشه باعث انگیزه ی منی مامان کوچولو حسنای ماهو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل زندگی می باشد