غزلغزل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
گیسوی منگیسوی من، تا این لحظه: 7 سال و 7 روز سن داره

غزل زندگی

ترک کردن ی چیز مهم

1392/3/21 13:57
نویسنده : عاشق غزل
197 بازدید
اشتراک گذاری
غزل خوشگلم

دیروز از مای بیبی خلاص شدی "مای بیبی" اسم مارک ی پوشک است که الان خیلی رو بورس است و بعضیا میرن مغازه و میگن آقا ی بسته مای بیبی بدین!!! 

   

خلاصه خلاص شدی از این به قول خودمون مای بیبی. 

عزیزم فقط یک روز طول کشید. همه میگفتن دیره زود باش، ولی توی آپارتمان هشتاد متری خیلی سخت بود، از اون طرفم هوا سرد بود میترسیدم مریض بشی آخه ی بار امتحان کردم فکر میکردی بازیه هر دو دقیقه میگفتی "دیش" منم ریسک نمیکردم و میبردمت هر بارم میگفتی: "نیست یفت" ی کم پهلوهات سرما زد منم ولش کردم تااااااااا دیروز. 

دختر نازم! هر نیم ساعت بردمت دستشوئی و کلی با آب، دستشوئی رو شستیم و کلی خوشت اومد بعد دیگه خودت سر موقع میگفتی: "مامان دشویی" بلافاصله که میخوایم بریم داخل دستشوئی میگی "عییبه نبینی" (E.be) خداروشکر خیلی از این بابت نگران بودم ولی آفرین به غزل عاقل و باهوش خودم، به راحتی تموم شد.

همیشه شاد باشی دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو پوریا
20 اردیبهشت 94 12:29
غزل جونم ،الهی دورت بگردم عمویی،دلم برات یه ذره شده ،فدای اون شیرینیت بشم من،دوستت دارم عزیزه دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل زندگی می باشد